Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 3 stycznia 2014

Na początek..

Serdecznie witam na moim blogu!

Standardowo, pierwszy post chciałbym poświęcić temu o czym będzie ten blog i po co go w ogóle założyłem.

Pomysł na bloga powstał po przewertowaniu moich błędów inwestycyjnych. Zauważyłem pewne nierozsądne zachowania, których jestem świadom a mimo to nie radzę sobie z ich wyeliminowaniem. Do głównych z nich zaliczam podejmowanie decyzji inwestycyjnych bez wcześniejszej analizy, zakupy pod wpływem emocji,  strach przed "odjechaniem pociągu" oraz ogólnie i przede wszystkim problemy z cierpliwością.

Postanowiłem więc stworzyć moje publiczne "Kroniki Giełdowe" aby wprowadzić do swoich inwestycji więcej dyscypliny, samemu bądź przez kogoś zostać rozliczonym z błędów, a co najważniejsze czuć presję żeby ich nie popełniać. 

Na blogu w przyszłych postach chciałbym naświetlić moją strategię inwestowania, pokazać co i jak chcę osiągnąć, ustandaryzować pewne zasady inwestowania którymi będę się kierować a następnie tego wszystkiego przestrzegać i publikować m.in. analizy interesujących mnie spółek czy jakieś ciekawsze przemyślenia.

Liczę też, że blogowanie pomoże mi w samodzielności jeśli chodzi o analizę faktów i wyciąganie wniosków. Zauważam, że zbyt często polegam na tym co się pisze w internecie więc czas już się usamodzielnić, a nic lepiej w tym nie pomoże niż publikowanie własnych poglądów. 

Mam nadzieję, że moje kroniki przypadną Wam do gustu :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz